سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در حقیقت، کسی تو را دوست دارد که برایت چاپلوسی نکند و کسی تو را می ستاید که [ستایش خود را] به گوش تو نرساند . [امام علی علیه السلام]

اندیشه توانگر

 

روش ویژه ی عشق

 ( بخش اول )

 

یکی از تعالیم اساسی حقیقت این است که آنجه را در محیط اطراف و موقعیتهای گوناگون تجربه می کنیم ، از پیش به صورت آرمان و اندیشه در ذهن خودآگاه  یا ناخوداگاه مان وجود داشته است . یکی از رمزورازهای بزگ عشق ، آموختن این موضوع است که چگونه می توان آرمان ها و اندیشه های مخالف را از ذهن خود آگاه راند . چنین پالایشی می تواند منجر به زدودن روابط ناهماهنگ در زندگی شود .

اگر شما بتواند آرمان ها و اندیشه های درست را انتخاب کنید ، بدون شک یا موجب می شوید که شیوه رفتاری اطرافیان تغییر یابد ، یا آن ها را  از زندگیتان برانید . در هر دو صورت ، تردیدی نیست که به آرامش و هماهنگی دست خواهید یافت .

قصد دارم در این بخش از مطالبی برایتان بنویسم که تاثیری مثبت بر اندیشه هایتان خواهد گذاشت و به آن ها نظم الهی خواهد بخشید . این روش ، چیزی جز تکرار دعاهای عارفانه نیست ، که می تواند بر مدت عمرتان اضافه کند ونگرانیهای بیهوده را از ذهنتان براند، و در ایجاد یا ادامه روابط با دیگران نیز موجب تغیراتی شگرف و  شگفت آور می شود . به گونه ای که شاید روابط دشمنانه را تبدیل به دوستانه کند . تردیدی نداشته باشید که این امر ، بر میزان سلامتی جسم و جان خواهد افزود و شما را به سوی توانایی و کامیابی خواهد برد .

 این روش چگونه کار می کند ؟

این روش را می توان پنهانی و با استفاده از عبارات مناسب ، مورد استفاده قرار داد . سخنان نیکو سر شار از موهبت و نعمت هستند و به همین دلیل هم موهبت و نعمت به ارمغان می آورند . روش کاربردی این عبارت به منظور دستیابی پیامدهای فرشته آسا به این ترتیب است که باید به شخص مورد نظر اندیشید و به فرشته و ضمیر یا خویشتن برتر و معنوی او نامه نوشت .

با نوشتن نامه به فرشته ی ضمیر شخص مورد علاقه ، اعتقاداتی هماهنگ نسبت به او ایجاد می شود و ضمیر ناخود اگاه شما ، این هماهنگی را به سوی او سوق می دهد . در عین حال ، خویشتن برتر او را به یه یادش می آورد و زنده می کند .

نیروی ویژه ای در نوشتن نامه به فرشته ی ضمیر دیگران وجود دارد که در روشهای عادی ارتباطی مورد استفاده نخواهد بود . با نوشتن کلام حقیقت  می توان طرف مقابل را مورد قضاوت قرار داد ، موانع عاطفی از جمله غرور ، خودخواهی و تکبر را از بین برد و در خویشتن الهی او نفوذ کرد .

به فرشته ای که نیاز دارید نامه بنویسید

اگر به فرشته ای نامه نوشتید و نتیجه نگرفتید ، به فرشته ای نامه بنویسید که مسئول بر آورده ساختن آرزوی خاص شماست . مثلاً اگر طالب حمایت هستید ، به فرشته حمایت نامه بنویسید . اگر سلامتی می خواهید ، به فرشته شفا نامه بنویسید . اگر می خواهید ازدواج کنید ، به فرشته عشق بنویسید . تعداد فرشتگان ،  بسیار زیاد است . فرشته ی سازگاری ، فرشته ی شادمانی ، فرشته ی فرزانگی ، فرشته ی هدایت ، فرشته ی ثروت ، فرشته ی درک ، فرشته ی رشد ، فرشته ی معنویت و ...

پیش از اقدام به سفر و یا گام گذاشتن به راهی تازه و نا آشنا ، یا مواجه شدن با وضعیتی دشوار می توانید از عبارت های زیر استفاده کنید :

« فرشته ی حمایت پیشاپیش من گام بر می دارد تا از برخورد با موقعیتهای منفی و ناخوشایند بر حذر باشم .... »

یا : « فرشته حمایت پیشاپیش من گام بر می دارد و راه مرا هموار می سازد .... »

نوشتن نامه به هر کدام از فرشتگان احتیاج به ادبیاتی خاص ندارد . هر طور که دوست دارید برایشان صادقانه بنویسید و مطمئن باشید ثمرات مثبت این نامه نگاری را خواهید دید . پیشنهاد می کنم از همین حالا شروع کنید .  

 




مـرجـان ::: شنبه 86/2/15::: ساعت 8:29 صبح

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ